Vitens Klantenservice
Waarom Vitens bellen?
U wilt uitleg over de eindafrekening
Neem contact op met Vitens klantenservice voor meer informatie over uw eindafrekening. Zij kunnen al uw vragen hierover beantwoorden.
U gaat verhuizen
Bel het Vitens telefoonnummer hoofdkantoor wanneer u binnenkort gaat verhuizen en wilt weten wat u precies moet doorgeven of als u wilt weten of Vitens in uw nieuwe huis ook de waterleverancier is.
U moet de meterstanden doorgeven
Neem contact op via het Vitens nummer wanneer u de meterstanden moet doorgeven maar bijvoorbeeld niet helemaal weet waar u deze kunt aflezen of hoe en wanneer u deze online moet doorgeven.
Er komt geen water uit uw kranen
Bel Vitens klantenservice wanneer u ontdekt dat er geen water uit de kranen komt. De klantenservice kan u meer informatie geven over algemene storingen of geplande werkzaamheden bij u in de buurt en/of deze onverwachte storing doorgeven aan de storingsdienst.
U wilt meer informatie over de tarieven
Neem contact op met Vitens klantenservice wanneer u meer informatie wilt over de Vitens tarieven, de opbouw en eventuele mogelijkheden om te besparen op uw waterverbruik.
U heeft een klacht
Wanneer u een klacht heeft over Vitens dan kunt u het Vitens telefoonnummer en uw klacht met de klantenservice bespreken en samen overleggen hoe uw probleem en/of klacht afgehandeld kan worden.
Chatten met Vitens
U kunt rechtstreeks contact opnemen met Vitens door met ze te chatten via de chatbox op de klantenservice pagina op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur. In het weekend is de chat offline.
WhatsAppen met Vitens
U kunt rechtstreeks berichten naar de klantenservice sturen via WhatsApp. Zij zijn op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur bereikbaar via WhatsApp. Het WhatsApp nummer van Vitens is +31623336777.
Via Facebook contact met Vitens opnemen
Op de Facebook-pagina van Vitens staan nieuwsberichten en tips over water en waterverbruik. U kunt uw tips ook aan Vitens doorgeven. Vitens klantenservice is op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur bereikbaar op de Facebook-pagina en zij zullen binnen 1 uur antwoord geven op uw vragen en/of opmerkingen.
Contact met Vitens opnemen via Twitter
Vitens klantenservice is op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 uur bereikbaar via de Twitter-pagina. Zij zullen binnen 1 uur een reactie geven op uw vragen of opmerkingen. Op de Vitens Twitter-pagina vindt u ook berichten over actuele storingen en nieuwsberichten rondom Vitens en water.
Vitens op Instagram
Vitens heeft ook een Instagram-pagina. Hier delen zij berichten over (drink)water. Berichten met tips, nieuws, water en duurzaamheid, regenwater en nog meer. Vitens klantenservice is niet rechtstreeks bereikbaar via Instagram.
Vitens op Linkedin
Op de Linkedin-pagina van Vitens staan vacatures van Vitens en nieuwsberichten rondom water, duurzaamheid en de toekomst en technieken rondom de (drink)watervoorzieningen. U kunt de klantenservice van Vitens niet rechtstreeks bereiken via Linkedin.
Een brief schrijven aan Vitens
Postbus 2014
6802 CA Arnhem
U kunt er ook voor kiezen om contact met Vitens op te nemen door middel van het schrijven van een brief en deze naar hun postadres te sturen.
Meer informatie over Vitens
Veelgestelde Vragen
Waarom KlantenserviceDirect gebruiken om contact op te nemen met Vitens?
Wij kunnen daar kort en krachtig over zijn. Contact opnemen met Vitens via KlantenserviceDirect is gewoon vele malen makkelijker en vooral ook sneller. Dit is toch al reden genoeg om het via deze weg te doen? We willen allemaal uiteindelijk dat alles snel gebeurt en ook op de juiste manier.
Hoe komt het dat contact opnemen met Vitens zo lastig is?
Op drukke momenten kan het wat minder eenvoudig zijn om meteen in contact te komen met Vitens. U moet dan een paar keer terugbellen voordat u met hen in contact bent. Dit heb u niet wanneer u het probeert via KlantenserviceDirect. Wij garanderen u een snel direct contact met Vitens.
Via welke kanalen kan ik contact opnemen met Vitens?
Geen tijd of zin om te bellen? Dan kunt u ook via de chatbox contact leggen met Vitens. Dit kan op werkdagen van 8.00 uur tot 21.00 uur. U kunt ze ook een WhatsApp sturen. Via Facebook Messenger en Twitter is de klantenservice ook van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar.