Yacht Klantenservice

Bent u op zoek naar de klantenservice van Yacht?

Bel nu Bel nu

Yacht Contact

Telefoonnummer
Adres
Diemermere 25, 1112 TC Diemen
Website
Openingstijden
Open
Maandag
08:30-17:00
Dinsdag
08:30-17:00
Woensdag
08:30-17:00
Donderdag
08:30-17:00
Vrijdag
08:30-17:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Klantenservicedirect.nl is niet verbonden of aangesloten bij Yacht. 

Waarom Yacht bellen?

Waar moet ik me ziekmelden?

U werkt via Yacht en wilt weten hoe, waar en wanneer u zich kunt ziek of beter melden. Yacht klantenservice kan u meer uitleg en informatie geven over het ziek en beter melden.

Heeft u recht op reiskostenvergoeding?

Bel het Yacht telefoonnummer wanneer zich afvraagt of u recht heeft op een reiskostenvergoeding. De Yacht kan u meer uitleg en informatie geven over de voorwaarden voor een reiskostenvergoeding.

U wilt meer informatie over de Yacht Academy

U kunt het Yacht nummer bellen wanneer u vragen over de Yacht Academy. Wat is het? Hoe kunt u zich inschrijven voor een opleiding of training? Yacht klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de Yacht Academy.

Hoe kan ik uren declareren?

Bent u gedetacheerd via Yacht en wilt u uw gewerkte uren declareren? Hoe werkt dit? Heeft u overuren gewerkt? Yacht klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het declareren van uw uren.

U heeft problemen met het inloggen

Bel het Yacht telefoonnummer wanneer een account heeft bij Yacht en het inloggen lukt niet? Bent u uw wachtwoord vergeten? Yacht klantenservice kan u helpen en samen met u nagaan hoe u uw inlogprobleem kan worden opgelost.

Hoe kan ik solliciteren op een vacature?

Heeft u een vacature gezien op Yacht en wilt u solliciteren? Hoe doet u dat? Hoe werkt het sollicitatieproces? Krijgt u begeleiding? Bel het Yacht klantenservice nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven.

Chatten met Chatbot Yacht

Chat met Chatbot

Stel rechtstreeks uw vraag aan Chatbot Vester van Yacht. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u een chatgesprek starten met de chatbot starten. Chatbot Vester zal direct een antwoord op uw vraag geven. Klik op het icoon rechtsonder en stel uw vraag.

Contact met Yacht via contactformulier

Contactformulier invullen

U kunt rechtstreeks berichten naar Yacht klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in, kies een onderwerp, stel uw vraag en verstuur het contactformulier. Yacht klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.

Facebook-pagina Yacht

Neem contact op via Facebook

Yacht heeft een Facebook-pagina met berichten van Yacht. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Yacht klantenservice. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur en zullen zo snel mogelijk op uw Messenger-bericht reageren.

Via Twitter in contact met Yacht

Contact opnemen via Twitter

Yacht heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets van Yacht. U kunt een DM naar Yacht klantenservice sturen. Yacht klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur en reageert zo snel mogelijk op uw DM via Twitter.

Yacht op Linkedin

Linkedin-pagina bekijken

Yacht is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van Yacht vindt u diverse nieuwsberichten over Yacht, polls, werken bij Yacht en actuele openstaande vacatures. Het webcare team van Yacht klantenservice is op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 bereikbaar via Linkedin.

Schrijf een brief aan Yacht

Het postadres is:

Postbus 12600
1100 AP Amsterdam

U kunt er ook voor kiezen om een brief aan Yacht klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van Yacht.

Meer informatie over Yacht

Yacht is een Nederlands detacherings-, werving- en selectiebureau en dochterbedrijf van Randstad. Yacht is op 19 mei 2000 ontstaan uit Randstad automatiseringsdiensten, Randstad Interim Kader en Randstad Polytechniek. Yacht is ook actief in Frankrijk en Duitsland. Yacht richt zich voornamelijk in de bemiddeling van hoogopgeleide en gespecialiseerde professionals, op hbo- en wo-niveau. Yacht is gestart met een focus op werkgebieden als Technology, Interim Management en ICT. Inmiddels is dat ook uitgebreid in andere gebieden, zoals Bouw, Civiel en Ruimtelijke Ordening, HRM, Legal, Logistics & Procurement, Marketing & Communicatie, Techniek, ICT en Finance. De nieuwe organisatie is binnen korte tijd uitgegroeid tot de marktleider in het leveren van interim-expertise. Tegelijkertijd met Yacht Nederland is er ook een vestiging in Duitsland opgestart en begin 2006 is het Duitse ingenieursbedrijf Teccon gekocht. In 2014 is Yacht traineeship gestart, hierin richt Yacht zich op startende young-professionals, die zich tijdens hun traineeship in drie jaar tijd kunnen ontwikkelen tot professionals. In 2015 zijn de labels Randstad Technologies, Yacht, Tempo-Team Professionals, FunktieMediair, Randstad Strategic Sourcing, Martin Ward Anderson en Randstad Professionals samengevoegd om tot één nieuw professionals bedrijf, Yacht. In 2016 is het Amersfoortse advies- en detacheringsbureau BMC samengevoegd met Yacht. Door deze overname is Yacht qua omzet het grootste detacheringsbureau van Nederland geworden. Yacht biedt ook interim-management, werving en selectie, en freelance/ZZP services aan.

Beoordelingen

Klantbeoordelingen
5
4
3
2
1
0 0 beoordelingen

 Rating label*

Bel nu Bel

De kosten zijn honderdtien cpm, ook na doorverbinden.