Yacht Contact
Waarom Yacht bellen?
Waar moet ik me ziekmelden?
U werkt via Yacht en wilt weten hoe, waar en wanneer u zich kunt ziek of beter melden. Yacht klantenservice kan u meer uitleg en informatie geven over het ziek en beter melden.
Heeft u recht op reiskostenvergoeding?
Bel het Yacht telefoonnummer wanneer zich afvraagt of u recht heeft op een reiskostenvergoeding. De Yacht kan u meer uitleg en informatie geven over de voorwaarden voor een reiskostenvergoeding.
U wilt meer informatie over de Yacht Academy
U kunt het Yacht nummer bellen wanneer u vragen over de Yacht Academy. Wat is het? Hoe kunt u zich inschrijven voor een opleiding of training? Yacht klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over de Yacht Academy.
Hoe kan ik uren declareren?
Bent u gedetacheerd via Yacht en wilt u uw gewerkte uren declareren? Hoe werkt dit? Heeft u overuren gewerkt? Yacht klantenservice kan u meer informatie en uitleg geven over het declareren van uw uren.
U heeft problemen met het inloggen
Bel het Yacht telefoonnummer wanneer een account heeft bij Yacht en het inloggen lukt niet? Bent u uw wachtwoord vergeten? Yacht klantenservice kan u helpen en samen met u nagaan hoe u uw inlogprobleem kan worden opgelost.
Hoe kan ik solliciteren op een vacature?
Heeft u een vacature gezien op Yacht en wilt u solliciteren? Hoe doet u dat? Hoe werkt het sollicitatieproces? Krijgt u begeleiding? Bel het Yacht klantenservice nummer en zij kunnen u meer informatie en uitleg geven.
Chatten met Chatbot Yacht
Stel rechtstreeks uw vraag aan Chatbot Vester van Yacht. Heeft u een vraag, probleem of opmerking, dan kunt u een chatgesprek starten met de chatbot starten. Chatbot Vester zal direct een antwoord op uw vraag geven. Klik op het icoon rechtsonder en stel uw vraag.
Contact met Yacht via contactformulier
U kunt rechtstreeks berichten naar Yacht klantenservice sturen via het contactformulier. Heeft u een vraag, probleem of opmerking? Vul de gevraagde gegevens in, kies een onderwerp, stel uw vraag en verstuur het contactformulier. Yacht klantenservice zal zo snel mogelijk op uw bericht reageren.
Facebook-pagina Yacht
Yacht heeft een Facebook-pagina met berichten van Yacht. U kunt ook op de berichten reageren. Verder kunt u via Facebook-Messenger contact opnemen met Yacht klantenservice. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur en zullen zo snel mogelijk op uw Messenger-bericht reageren.
Via Twitter in contact met Yacht
Yacht heeft een Twitter-pagina met diverse Tweets van Yacht. U kunt een DM naar Yacht klantenservice sturen. Yacht klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur en reageert zo snel mogelijk op uw DM via Twitter.
Yacht op Linkedin
Yacht is ook actief op Linkedin. Op de Linkedin-pagina van Yacht vindt u diverse nieuwsberichten over Yacht, polls, werken bij Yacht en actuele openstaande vacatures. Het webcare team van Yacht klantenservice is op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 bereikbaar via Linkedin.
Schrijf een brief aan Yacht
Postbus 12600
1100 AP Amsterdam
U kunt er ook voor kiezen om een brief aan Yacht klantenservice te schrijven. Deze kunt u rechtstreeks verzenden naar het (bijgaand) postadres van Yacht.